Rue Saint-Antoine nº 170
Escultura ▶ A
sala Rivas Briones de Vilagarcía de Arousa acolle unha interesante
reflexión dende a escultura sobre a concepción de fogar. Coa
metáfora da figura dunha casa, Adolfo Barcia compón un imaxinario
creativo de longo percorrido no que a propia casa identifícase co
eu, é decir, coa persoa, para xerar unha chea de ideas sobre nós
Catro paredes e un
tellado. A imaxe dunha casa. Unha sinxela metáfora na que se
reflicte ao propio ser humano. Que nos representa máis co noso
fogar? A partir dese concepto Adolfo Barcia desenvolve todo un
plantexamento escultórico que sorprende pola súa imaxinación, pola
diversidade das pezas e por cómo o emprego dos materiais, moitos
deles reciclados doutros usos, achegan toda unha serie de sensacións
que lle engaden novos significados á cada unha das pezas.
As dúas salas do
magnífico espazo de exposicións da sala Rivas Briones de Vilagarcía
de Arousa confórmanse como unha gran casa. Un xeito de mirar cara o
noso interior, pero tamén a cómo é a nosa relación coa contorna.
Reflexións que nos levan a esta concepción da escultura como un
compromiso coa propia sociedade, con cómo son as nosas relacións
coa veciñanza, a nosa implicación nunha natureza que adoitamos
masacrar co noso egoísmo cotiá, ou cómo o tempo se plantexa como
un elemento chave en calquera aproximación sobre a nosa existencia.
Escribe coa súa
lucidez habitual o profesor da pontevedresa Facultade de Belas Artes
no catálogo que completa a mostra, Juan Fernando de Laiglesia: «Sus
casas son como pequeños objetos portátiles, como maquetas a vista
de pájaro, convertidas en módulos manejables, para poder
coleccionarlas y pasarlas de mano en mano, manejarlas como ideas».
Esa percepción da obra como idea, a forma como reflexión é a gran
conquista de Adolfo Barcia nas súas pezas, xa que cada unha delas
desenvólvese nunha dirección, nunha posibilidade plantexada dende a
escultura para propiciar en nós un instante de pensamento, un tempo
detido para que a nosa mente estableza unha reflexión sobre cal é a
nosa posición fronte á realidade. Pezas aparentemente sinxelas,
pezas cheas dunha fonda poética que xorde da súa sinxeleza pero ao
tempo, tamén, da súa enorme fondura conceptual. Unhas escaleiras de
arame que suben cara o ceo, uns raís que compoñen un infinito, uns
anacos de cristais chantados arredor dunha casa, un niño de espiños
onde se acubillan dúas casas, unha casa con gadoupas... casas e máis
casas ás que os materiais e a súa disposición enchen de
posibilidades que xorden do traballo do artista no seu taller, a súa
casa taller. Un cerebro no que emerxen unha chea de proxectos que
lentamente vanse propoñendo nas súas posibilidades, vendo como
funcionan nesa conxunción de materiais que aproveitan a súa vida
anterior para sumar unha nova existencia. Mesmo o fragmento, o
escombro, asume unha nova funcionalidade. A de memoria dun tempo
anterior, un anaco de vida que posúe, concebido como peza artística,
unha inesperada capacide como obxecto artístico.
Adolfo Barcia tamén
inclúe fotografía ou debuxo como partes do seu proxecto. Un
proxecto que se fai. Arquitectura que se fai. ‘Arquifeituras’, o
título da mostra. A capacidade do escultor por modelar a realidade
tamén se reivindica na propia exposición. A secular idea do
escultor que modela aquí trasládase a eses materiais reconvertidos
para traballar con eles a partir da manualidade, isto é do propio
feito escultórico. Parella, ruína, discusión, decisión, son nomes
de pezas, pero son, ao tempo, a plasmación visual dos nosos propios
comportamentos. Unha humanización desa forma casa que xoga con
elementos surreais, con estrañezas que nos perturban, tamén con
mitoloxías que forman parte da nosa cultura e ás que nunca está de
máis revisitar polo que teñen de simbólico.
Casas que soben ata un
ceo estrelado, casas que se defenden con púas como se fosen un
ourizo, casas metidas nun cárcere. Casas e casas para falar de cómo
habitamos eses contedores, pero tamén de cómo eses contedores falan
coa súa contorna. Pobos, vilas, cidades, urbes... acumulacións de
casas que dun xeito ou doutro vense afeitas a unha convivencia con
máis ou menos tensións. Ata o 11 de marzo podemos achegarnos a esas
tensións escultóricas, a entender como a escultura pode falar de
nós mesmos a través dunha serie de formas que nos suxestionan coas
súas posibilidades, coa suma de ideas e materiais para xerar unha
nova cidade na que todo pode ser ben diferente a cómo é cando as
nosas cidades deixan de pensar, algo cada vez máis frecuente.
Publicado en Diario de Pontevedra 10/02/2020
CÓMO OBTENGO MI PRÉSTAMO DE ESTA GRAN EMPRESA
ResponderEliminarHola queridos, soy Linda McDonald, actualmente vivo en Austin, Texas, EE. UU. Soy viuda en este momento con tres hijos y estaba atrapado en una situación financiera en abril de 2018 y necesitaba refinanciar y pagar mis cuentas. Traté de buscar préstamos de varias firmas de préstamos, tanto privadas como corporativas, pero nunca con éxito, y la mayoría de los bancos rechazaron mi crédito, no se aprovechan de esos matones que los llaman prestamistas de dinero propio, todos son una estafa, todo lo que quieren es su dinero y es muy probable que no vuelvas a saber de ellos. Me lo han hecho dos veces antes de conocer al Sr. David Wilson. Lo más interesante es que mi préstamo me fue transferido dentro de las 74 horas, por lo que te aconsejaré que te comuniques con el Sr. David si está interesado en obtener un préstamo y está seguro de que puede devolverle el dinero a tiempo, puede comunicarse con él por correo electrónico ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Sin verificación de crédito, sin cosignatario con solo una tasa de interés del 2% y mejores planes de pago y programar si debe comunicarse con cualquier empresa con referencia a la obtención de un préstamo sin garantía, entonces contacte al Sr. David Wilson hoy para su préstamo
Ofrecen todo tipo de categorías de préstamos que
Préstamo a corto plazo (5_10 años)
Préstamo a largo plazo (20_40)
Préstamo a plazo de medios (10_20)
Ofrecen préstamos como
Préstamo hipotecario ............., Préstamo comercial ........ Préstamo de deuda .......
Préstamo estudiantil .........., préstamo de inicio comercial
Préstamo comercial ......., préstamo empresarial .............. etc.
Correo electrónico .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
Cuando se trata de crisis financiera y préstamos, entonces el préstamo financiero de David Wilson es el lugar para ir, solo dígale que la Sra. Linda McDonald le dirige buena suerte ................... ....